:
Mobil Chassis Grease LBZ ito półpłynny smar na bazie olejów syntetycznych o klasie lepkości NLGI 00. Jest on przeznaczony do centralnych systemów smarowania szczególnie w transporcie samochodowym.Produkt zawiera antyutleniacze, inhibitory przeciwkorozyjne oraz pakiet przeciwzużyciowych dodatków w tym typu EP Dzięki specjalnej recepturze i półpłynnej konsystencji, Mobil Chassis Grease LBZ charakteryzuje się wyśmienitą płynnością nawet w bardzo niskich temperaturach i przy długich przewodach.W zależności od zastosowania zachowuje płynność w temp. do -25°C. Warstwa oleju posiada dobrą przyczepność i pozostaje na powierzchniach nawet w czasie przestojów. Punkty smarowania są szybko pokrywane. Mobil Chassis Grease LBZ posiada wysoką odporność na wodę i dlatego zachowuje stabilność w warunkach wymywania wodą. Smar zachowuje stabilność w wodzie zimnej jaki i ciepłej i dzięki temu może być używany w środowisku wilgotnym i w warunkach dostępu ciepłej wody. Dobra ochrona przed rdzą dotyczy również soli na drogach i związanego z tym niebezpieczeństwa powstania rdzy w punktach smarowania na podwoziu. Mobil Chassis Grease LBZ jest kompatybilny z materiałami uszczelnień takimi jak NBR, ACM i FKM, w temperaturach pracy przewidzianych dla tego typu uszczelnień.
Mobil Chassis Grease LBZ to środek nadający się do centralnych systemów smarowania wykorzystujących półpłynne smary w transporcie samochodowymZakres temperatur roboczych od ?50°C do 100°C. Zalecany jest dla systemów smarowania smarami półpłynnymi następujących producentów:
* W Vogel, Berlin (do -25°C )
* Mercedes Benz (264 Smary półpłynne)
-
Mercedes-Benz/Daimler/Chrysler: