Przekładniowe oleje samochodowe z serii GEAR HD GL-4 zostały stworzone do użytku w urządzeniach przekładniowych w szczególności pierścieniowych, stożkowych oraz walcowych o zębach skośnych. Mogą być stosowane w ręcznych przekładniach z synchronizacją, przekładniach oraz osiach działających w warunkach średniego obciążenia oraz wysokiego ciśnienia. Zawierają wielofunkcyjne dodatki wymagane w warunkach średniego ciśnienia.
ZASTOSOWANIE
Oleje z serii GEAR HD GL-4 mają zastosowanie w smarowaniu manualnych skrzyń biegów w samochodach osobowych i pojazdach ciężarowych działających w warunkach: wysoka prędkość / niski moment obrotowy oraz niska prędkość / wysoki moment obrotowy. Są odpowiednie dla skrzyń biegów wyposażonych w synchronizator. Mogą być również stosowane do smarowania hipoidalnych urządzeń przekładniowych działających w normalnych warunkach. Używane w tylnych osiach działających w średnio trudnych warunkach, np. w lekkich pojazdach ciężarowych i samochodach osobowych. Nieodpowiednie dla wytrzymałych osi hipoidalnych pracujących w trudnych warunkach.
WŁAŚCIWOŚCI - KORZYŚCI
Doskonałe właściwości antykorozyjne oraz przeciwzużyciowe. Zachowanie filmu smarującego nawet przy dużym obciążeniu. Ochrona przed zatarciami.
Odporność na utlenianie w wysokich temperaturach. Długa żywotność. Zmniejszone koszty utrzymania.
Odporność na korozję oraz pienienie. Płynna zmiana biegów.
Płynność w niskich temperaturach zapewnia odpowiednie smarowanie krytycznych elementów warunkach "zimnego startu"
Skuteczność działania w niskich i wysokich temperaturach.
SPECYFIKACJE
API GL-4, ZF TE-ML 02, 08/A, 17/A, U.S. MIL-L-2105, MAN 341
-
Klasa lepkości SAE:
-
Klasa jakości API:
-
MAN:
-
US Military:
-
ZF TE-ML: